donderdag 14 april 2016

Ik wil liefde zaaien, zaai je mee?



- Do for one, what you wish you could do for everyone -
(Andy Stanley)


Heb je zin om samen met mij liefde te gaan zaaien? Samen de wereld een klein beetje mooier maken of in elk geval iemand een glimlach bezorgen?  Ja? Super leuk!!

Ik loop al enkele maanden met het idee rond om diverse kaartjes te maken die ik uit kan delen aan mensen in mijn omgeving, maar ook aan vreemden of mensen waarvan ik denk dat die wel een hart onder de riem of een teken van respect verdienen. Eindelijk heb ik mijn idee vorm kunnen geven!

Via het tabblad: kaartjes om uit te delen  kom je bij diverse PDF bestanden met mooie kaartjes. Je kunt de kaartjes zelf printen op stevig papier, even uitknippen en dan..... uitdelen maar! ;) 

Wanneer je zelf nog suggesties hebt voor teksten op de kaartjes, laat het me dan vooral weten! 
Ook hoor ik graag als je bepaalde favoriete kaartjes in 1 PDF bestand wilt hebben, ik regel het graag voor je. 

Irene ♡

Ps: Ik zou het fantastisch vinden als je verteld over de reacties die je krijgt bij het uitdelen van je kaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit blog wordt nog Zoveel Mooier met een reactie van jou! Dank je wel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...